|  09/26/2017 - سه شنبه 4 مهر 1396
Menu
نوع جستجو را انتخاب کنید.
  • سایت
  • وب
جستجو
راهنما > سؤالهای رایج

سؤالهای رایج

    

سؤالهای رایج

1- چگونه میتوانم عضو شوم؟


پاسخ : در قسمت بالا گزینه ((ثبت نام ) را انتخاب نمایید و یا از طریق
تماس با مسئول پرتال در خواست عضویت نموده و پس از آن نسبت به انجام عملیات مورد نظر اقدام نمایند

2- برخی از اطلاعات محدود می باشند و دسترسی محدود شده است چگونه آنها را می توانم مشاهده کنم؟

پاسخ : این گونه اطلاعات به صورت محرمانه می باشد و تنها کاربرانی عضو که دسترسی آنها مجاز تعریف شده است با ورود به پرتال می توانند آن را مشاهده نمایند. برای دسترسی به این بخشها ، سازمان یا شرکت باید نسبت به درخواست رسمی از اداره کل امور مجامع و شوراهای سازمانها اقدام و پس از تأیید مدیر کل دسترسی آنها ایجاد می گردد.

3-برخی از اطلاعات (مثلاً مجامع شرکتها) فقط نام شرکت آمده و اطلاتی در مورد آن نیست چرا؟

پاسخ : این مورد شرکتها تا کنون نسبت به ارسال اطلاعات مورد نظر به این اداره کل اقدام ننموده اند ولی طبق برنامه ریزی به عمل آمده در آینده تمامی این اسامی دارای اطلاعات خواهند شد

 

4-بعضی از اطلاعات مربوط به سالهای قبل است چگونه می توانم اطلاعات مربوط به امسال را تهیه کنم؟


پاسخ : اطلاعات پرتال آخرین اطلاعات رسیده به اداره کل و یا تهیه شده است و یا اینکه بعضی اطلاعات سالیانه و در آخر سال تهیه می گردد

5- چرا اطلاعات شهرسازی بر روی پرتال ندارید؟


پاسخ : اینگونه اطلاعات مربوط به وظایف و فهالیت های این اداره کل نمی باشد.

6-چرا صورتجلسات همه شرکتها نیست؟


پاسخ : این مورد شرکتها تا کنون نسبت به ارسال اطلاعات مورد نظر به این اداره کل اقدام ننموده اند ولی طبق برنامه ریزی به عمل آمده در آینده تمامی این اسامی دارای اطلاعات خواهند شد.

7-در چه موضوعاتی می توان از مشاوره شما استفاده کرد ؟


پاسخ : مشاوره این اداره کل در اکثر موارد برای سازمانها و شرکتها می باشد ولی تاکنون قبول زحمت نموده و کلیه سؤالهای مشاوره ای را پاسخ داده اند.

8-چرا وقتی در تالار گفتگو نظر می دهم ثبت نمی شود؟


پاسخ : تمام نظرات تالار گفتگو باید به تأیید مدیر سایت برسد.

9-درخواست پیگیری نامه را ارسال کرده ام از کجا بدانم در کدام مرحله است؟


پاسخ : برای پیگیری موارد الکترونیکی می توانید با آدرس info@majame.tehran.ir مکاتبه نمایید.

10-چگونه می توانم در سایت شما تبلیغ کنم؟


پاسخ : این پرتال امکان تبلیغ موضوعات خارج از شهرداری را ندارد. می توانید با روابط عمومی شهرداری و یا سازمان فناوری اطلاعات تماس بگیرید

11- اطلاعات شما قدیمی است . مثلا مدیر عامل یک شرکت عوض می شود و شما بعد از یکماه آنرا در پرتالتان تغییر می دهید. چرا؟


پاسخ : تمامی اطلاعات این پرتال قانونی است. یعنی تا زمانی که صورتجلسه تغییر مدیر مذکور در سازمان ثبت شرکتها ثبت نشده باشد در پرتال ما تغییر نخواهد کرد. و این رویه نیاز به زمان دارد.

12-چرا اخبار روشندلان ندارید؟


پاسخ : این موضوع جزو اهداف پرتال است ولی به علت کمبود نیرو و زمان هنوز موفق به انجام آن نشده ایم

13-انتقادات و پیشنهادات شما با انتقادات و پیشنهادات 1888 چه فرقی دارد؟


پاسخ : انتقادات و پیشنهادات 1888 مربوط به کل شهرداری است و روند پیگیری آن خارج از این اداره کل انجام می شود ولی انتقادات و پیشنهادات این اداره کل ، غالبا توسط مدیر کل و  فقط در همین اداره کل بررسی می شود


14-چرا وقتی به آدرس الکترونیکی پرسنل اداره کل پیامی ارسال می کنیم ارسال  نمی شود؟


پاسخ : احتمالا شما به شبکه داخلی شهرداری متصل نیستید. آدرسهای الکترونیکی افراد اداره کل فقط بر روی سیستم ها داخلی شهرداری جواب می دهد.

15-در صفحات قسمتی به نام تبدیل صفحه به pdf وجود دارد. چرا کار نمی کند؟


پاسخ : در صورتی که به اینترنت متصل باشید حتما کار می کند. ( در شبکه داخلی شهرداری کار نمی کند)

16-تصاویر عکسهای صفحه کودکان برای کدام بچه ها است؟ آیا ما هم می توانیم عکس بچه خودمان را بگذاریم؟


پاسخ : تصاویر کودکان در این پرتال مربوطه به کودکان پرسنل این اداره کل است و از گذاشتن تصاویر کودکان دیگر معذوریم.


17 - چگونه می توانم در قسمت مقاله های شما مطلب بگذارم؟


پاسخ : مقاله های موجود در این پرتال توسط نیروهای این اداره کل تهیه گردیده است. و از گذاشتن مقاله های دیگر معذوریم.

 طراحی سوالهای رایج